NOUTĂȚI MAMMUT

Haine, pantofi și accesorii de la -20%
Nu ați găsit răspunsul la întrebările dumneavoastră? Vom fi bucuroși să vă ajutăm.

Creanțe pentru bunuri

În cazul în care bunurile sunt defecte, aveți dreptul de a le revendica în termen de 24 de luni de la primirea lor. Nu puteți solicita despăgubiri pentru uzura cauzată de utilizarea normală a articolului sau pentru cadourile pe care le primiți gratuit.

 

Ce trebuie să faceți:

Completați Protocolul pentru reclamație.

În special, descrieți bine defectul, astfel încât acesta să poată fi remediat cât mai bine posibil și semnați raportul.

Atașați o copie a facturii.

Bunurile trebuie să fie curate, în caz contrar nu vor fi acceptate pentru reclamație.

 

Trimiteți-ne coletul la următoarea adresă (inclusiv codul numeric indicat):

Packeta Romania s.r.l.

93556556                                   

Strada Virginia Nr. 4

077096   Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

 

Următoarea procedură:

Odată ce bunurile revendicate au sosit, vă vom contacta prin e-mail sau telefonic pentru a aranja o soluționare rapidă a reclamației.

Reclamația va fi procesată fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 30 de zile de la data reclamației.

Vă vom informa cu privire la rezultatul reclamației imediat după finalizarea procedurii de reclamație și vă vom trimite bunurile împreună cu raportul de reclamație.

Dispozițiile termenilor și condițiilor se aplică reclamației.

 

 

PROCEDURA PRIVIND RECLAMAȚIILE CONSUMATORILOR

societatea SJS distrib s.r.o., ID nr.: 50662759, cu sediul social în Nábrežie Oravy 2909/5b, 02601 Dolný Kubín, Slovacia, înregistrată în Registrul Comerțului ținut la Tribunalul Districtual din Žilina, dosar nr.: 66932/L, reprezentată de Radovan Jurík, director general,

pentru vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online situat la adresa outdoorlive.ro.

 

Aspecte importante din procedura de reclamații:

  • Vă puteți retrage din contract în termen de 30 de zile, fără a da niciun motiv, și ne puteți returna bunurile.
  • Dacă descoperiți un defect al bunurilor în termen de 24 de luni de la primire, consultați secțiunea 11.
  • Când primiți bunurile, vă rugăm să verificați dacă pachetul este în ordine. Dacă nu este în ordine, faceți o declarație de daune la transportator. Acesta este cel mai simplu mod de a gestiona o reclamație pentru un transport deteriorat, transportul ne va fi returnat de către transportator și vă va fi trimis un nou transport.
  • Adresa de expediere a bunurilor revendicate este:

Packeta Romania s.r.l., cod: 93556556, Strada Virginia Nr. 4, 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

  • Ne ocupăm de reclamații cât mai curând posibil, în termen de cel mult 25 de zile.

 

  1. INTRODUCERE
    1. Cine este vânzătorul? Prezenta procedură de reclamații se aplică bunurilor furnizate de societatea comercială SJS distrib s.r.o., ID nr.: 50662759, cu sediul social la Nábrežie Oravy 2909/5b, 02601 Dolný Kubín, Slovacia, înregistrată în Registrul comercial ținut la Tribunalul districtual din Žilina, dosar nr.: 66932/L, reprezentată de Radovan Jurík, director general (denumită în continuare "vânzătorul" sau, de asemenea, "noi").
    2. Acesta face parte din GTC. Prezenta procedură de reclamație face parte integrantă din Termenii și condițiile generale (denumite în continuare "TCG") ale vânzătorului.
    3. Procedura de soluționare a reclamațiilor este destinată exclusiv clientului consumatorului. Prin client consumator se înțelege orice persoană (persoană fizică) care, în afara activității sale comerciale sau a exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract cu noi sau tratează în alt mod cu noi (denumit în continuare și "consumator").
    4. Performanță defectuoasă. Procedura de reclamații a vânzătorului se aplică pentru reglementarea drepturilor și obligațiilor în cazul unui defect în vânzarea de bunuri între noi, în calitate de vânzător, și clientul, în calitate de cumpărător (denumit în continuare "clientul" sau, de asemenea, "dumneavoastră").
    5. Ce puteți găsi în Procedura privind plângerile? Procedura de reclamații informează, de asemenea, consumatorii cu privire la condițiile, metoda și posibilitățile de revendicare a bunurilor defecte sau deteriorate în alt mod. Reglementările noastre se bazează pe Legea nr. 89/2012 Coll. a Codului civil al Republicii Cehe (denumită în continuare "Codul civil") și pe Legea privind protecția consumatorilor, cu modificările ulterioare.
    6. Garanție contractuală. În cazul drepturilor de garanție contractuală, termenii și condițiile de garanție specifice reglementează relația rezultată.
  2. ÎN ACEASTĂ SECȚIUNE PUTEȚI CITI CUM AR TREBUI SĂ ARATE BUNURILE NOASTRE LA RECEPȚIE
    1. Ce caracteristici ar trebui să aibă mărfurile noastre în momentul recepției? Suntem responsabili pentru a ne asigura că bunurile sunt lipsite de defecte la recepție. În special, suntem responsabili pentru faptul că, în momentul în care recepționați bunurile, acestea trebuie să fie în stare să fie în stare bună:
      1. bunurile au caracteristicile pe care le-am convenit și, în absența unui acord, acele caracteristici pe care noi sau producătorul le-am descris sau la care v-ați așteptat având în vedere natura bunurilor și pe baza publicității făcute de noi sau de producător,
      2. bunurile sunt adecvate scopului pe care îl declarăm pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate în mod obișnuit bunuri de acest tip,
      3. bunurile corespund, din punct de vedere al calității sau manoperei, calității sau manoperei convenite de părți sau manoperei unui eșantion sau model convenit, în cazul în care calitatea sau manoperei a fost determinată prin referire la un eșantion sau model convenit,
      4. mărfurile în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare,
      5. mărfurile îndeplinesc cerințele legislației.
    2. Ipoteza că bunurile sunt defecte. În cazul în care defectul devine evident în termen de 12 luni de la primirea bunurilor, se prezumă că bunurile erau defecte la primire, cu excepția cazului în care dovedim contrariul.
  3. AICI VEȚI AFLA ÎN CE SITUAȚII CEREREA DUMNEAVOASTRĂ NU VA FI ACCEPTATĂ
    1. Pentru ce defecte nu suntem responsabili? Nu suntem răspunzători față de dumneavoastră pentru defecte în următoarele cazuri:
      1. în cazul în care există un defect al bunurilor în momentul acceptării și se convine o reducere a prețului de achiziție pentru un astfel de defect,
      2. defectul a fost cauzat de uzura cauzată de utilizarea normală sau de natura bunurilor,
      3. este cauzată de dvs. și este cauzată de depozitarea necorespunzătoare, întreținerea necorespunzătoare, intervenția dvs. sau deteriorarea mecanică, toate acestea în condiții care nu corespund temperaturii, prafului, umidității și altor influențe de mediu care sunt specificate direct de vânzător sau de producător (de obicei pe prospectul de ambalaj / eticheta produsului), sau ca urmare a reglementărilor legale),
      4. bunuri care au fost modificate de către client și dacă defectul a apărut ca urmare a acestei modificări,
      5. utilizarea bunurilor în condiții care nu corespund temperaturii, prafului, umidității, influențelor chimice și mecanice ale mediului înconjurător, care este intenționată în mod direct de către vânzător sau producător sau care rezultă din reglementările legale;
      6. defectul a fost cauzat de un eveniment extern care nu depinde de noi (de exemplu, un eveniment natural).
  4. LA CE TREBUIE SĂ FIȚI ATENȚI ATUNCI CÂND PRIMIȚI BUNURI?
    1. Verificați conținutul pachetului nostru. Când primiți bunurile, verificați-le și asigurați-vă de caracteristicile lor (în special, dacă ați primit tipul corect de bunuri, dacă bunurile sunt de calitatea convenită, dacă bunurile conțin tot ceea ce ar trebui să conțină în ambalaj).
    2. Când nu veți putea revendica bunurile. Nu aveți niciun drept în temeiul executării defectuoase dacă defectul este:
      1. trebuie să fi știut cu o atenție obișnuită atunci când ați încheiat contractul de vânzare; sau
      2. în cazul în care bunurile sunt predate mai târziu decât în momentul încheierii contractului de achiziție, atunci direct la recepție; sau
      3. dacă știați că bunurile erau defecte înainte de a lua livrarea, sau
      4. în cazul în care ați provocat defecțiunea.
  5. BUNURILE AU FOST DETERIORATE ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI?
    1. Inspectarea ambalajului înainte de preluarea bunurilor de la transportator, în momentul expedierii. La primirea transportului de la transportator, verificați integritatea ambalajului. Prin acceptarea transportului, confirmați că ați primit transportul fără defecte evidente. În cazul în care ambalajul este deteriorat, notificați direct transportatorul și întocmiți un raport de daune. Coletul va fi reținut de către transportator. Acesta este cel mai simplu mod de a gestiona o reclamație pentru un colet deteriorat, coletul ne va fi returnat de către transportator și vă va fi trimis un nou colet.
    2. Veți afla că bunurile au fost deteriorate doar atunci când veți despacheta pachetul. Cum să procedați? Anunțați-ne imediat după primirea și descoperirea defectului, în termen de cel mult trei (3) zile de la primirea coletului. În mod ideal, prin intermediul formularului de reclamație disponibil aici. Vă rugăm să includeți datele dvs. de identificare personală, adresa de e-mail de la care ați comandat bunurile și să identificați bunurile pe care le includeți în reclamație. În mod ideal, vă rugăm să includeți, de asemenea, o copie a documentului de achiziție (de exemplu, factura), o documentație foto a defectului și o descriere a problemei pe care ați constatat-o la bunuri. Toate aceste informații pot contribui la soluționarea mai rapidă a reclamației dumneavoastră.
    3. Când nu vom mai putea depune o cerere de despăgubire pentru transport? Vă rugăm să rețineți că, dacă raportați o reclamație în a patra (4-a) zi sau mai târziu de la primirea transportului, este foarte puțin probabil ca o astfel de reclamație să fie acceptată de către transportator. Este posibil să suferim daune ca urmare a reclamației dumneavoastră tardive pentru un transport deteriorat (transportul deteriorat nu va fi rambursat de către transportator pentru reclamația dumneavoastră tardivă) și avem dreptul de a recupera aceste daune de la dumneavoastră. Vă rugăm să păstrați coletul și să faceți o documentație foto a acestuia (pentru a vedea clar bunurile deteriorate, ambalajul, umplutura).
    4. Care este procedura când ne spui totul? După ce completați formularul de reclamație pentru transportul deteriorat, veți primi un e-mail de confirmare, după care personalul nostru de la serviciul clienți vă va contacta pentru a discuta următorii pași. Ne puteți contacta în orice moment la adresa info@outdoorlive.ro pentru a verifica stadiul reclamației dumneavoastră.
  6. DACĂ AȚI PRIMIT ALTCEVA DECÂT CEEA CE AȚI COMANDAT DE LA NOI, CUM PROCEDAȚI?
    1. Cum să procedăm și ce trebuie să știm de la dumneavoastră? În cazul în care ați primit produse greșite, o cantitate greșită sau o culoare diferită, sau produse complet diferite pe care nu le-ați comandat etc., vă rugăm să ne contactați de preferință prin e-mail: info@outdoorlive.ro sau prin intermediul formularului de reclamație. Vă rugăm să furnizați datele dumneavoastră personale de identificare, adresa de e-mail de la care ați comandat bunurile și să identificați bunurile pe care le-ați primit în mod greșit. În mod ideal, vă rugăm să includeți, de asemenea, o copie a documentului de achiziție (de exemplu, factura), o documentație foto a defectului și să descrieți defecțiunea în propriile cuvinte și să indicați ce conținea pachetul în momentul livrării. Facem tot posibilul pentru a preveni astfel de greșeli, verificăm cu atenție bunurile expediate, dar nici măcar noi nu suntem complet infailibili. Ne cerem scuze în avans pentru orice discrepanțe în comanda dumneavoastră și vom face tot ce ne stă în putință pentru a face procesul de reclamație cât mai convenabil și mai rapid pentru dumneavoastră.
    2. Ce se întâmplă după aceea? După ce ați completat și trimis formularul de reclamație pentru colete deteriorate, veți primi o confirmare pe e-mail. Vom verifica totul cât mai repede posibil și vă vom contacta pentru a conveni asupra pașilor următori. Ne puteți contacta în orice moment la adresa info@outdoorlive.ro pentru a verifica dacă cererea dvs. de despăgubire este deja în curs de procesare.
  7. DESCOPERIREA UNOR DEFECTE ALE BUNURILOR ÎN TERMEN DE 30 DE ZILE DE LA RECEPȚIE
    1. Voi constata că bunurile sunt defecte în termen de 30 de zile de la primire. În cazul în care constatați un defect la bunurile livrate în termen de 30 de zile de la recepție, vă rugăm să ne contactați de preferință prin e-mail: info@outdoorlive.ro sau prin intermediul formularului de reclamație.
    2. Poate fi redusă valoarea bunurilor? Respectăm pe deplin faptul că aveți dreptul de a vă retrage din contractul de cumpărare în termen de 30 de zile de la primirea bunurilor în această perioadă. Cu toate acestea, într-un astfel de caz, bunurile trebuie să fie returnate nedeteriorate sau în ambalaj sigilat sau igienic. Nu veți putea face acest lucru dacă descoperiți un defect în termen de 30 de zile de la primirea bunurilor. Vă rugăm să rețineți că sunteți răspunzător pentru diminuarea valorii bunurilor în conformitate cu legislația aplicabilă. Având în vedere cele de mai sus, vă recomandăm să reclamați bunurile defecte (sau bunurile care ar fi putut fi deteriorate ca urmare a transportului) ca fiind cea mai potrivită cale de acțiune. Nu trebuie să vă faceți griji că procesul de reclamație va dura mai mult decât procesul nostru de returnare a bunurilor în termen de 30 de zile de la primire (opțiunea de retragere a consumatorului).
    3. Ce urmează? După ce completați formularul de cerere de despăgubire, veți primi un e-mail de confirmare, după care echipa noastră de asistență pentru clienți vă va contacta pentru a discuta pașii următori. Ne puteți contacta în orice moment la adresa info@outdoorlive.ro pentru a verifica dacă reclamația dvs. este deja în curs de procesare.
  8. DESCOPERIREA UNUI DEFECT AL BUNURILOR DUPĂ 30 DE ZILE DE LA PRIMIREA BUNURILOR
    1. Când trebuie să vă plângeți în legătură cu produsele defecte. Sunteți obligat să ne reclamați fără întârzieri nejustificate după apariția defectului. În caz contrar, nu veți beneficia de dreptul la executarea defectuoasă.
    2. Aveți dreptul de a reclama un defect care apare la bunurile de consum în termen de 24 de luni de la primirea bunurilor. Acest lucru nu se aplică bunurilor pentru care perioada de timp în care bunurile pot fi utilizate este menționată pe ambalaj, pe etichetă, în instrucțiunile care însoțesc bunurile sau în publicitate, în conformitate cu alte legi. Aici se aplică dispozițiile privind garanția calității (garanție contractuală).
    3. Ce se întâmplă după 24 de luni? După expirarea acestei perioade (24 de luni), nu mai poate fi revendicat dreptul la despăgubiri pentru bunuri defecte. În cazul în care acest lucru este posibil pentru bunurile în cauză, această perioadă se prelungește cu perioada în care nu ați putut utiliza bunurile pentru că acestea se aflau în curs de reclamație legitimă. Deși încercăm întotdeauna să soluționăm reclamațiile în mod satisfăcător pentru dumneavoastră, unele produse trebuie manipulate în conformitate cu instrucțiunile de pe ambalaj/etichetă/informații despre ambalaj - în caz contrar, acestea vor fi deteriorate. În aceste cazuri, chiar dacă perioada de 24 de luni nu a expirat încă, nu putem accepta reclamația dumneavoastră (secțiunea 3.1.3 sau 3.1.5 din prezenta procedură de reclamații).
    4. Garanția contractuală. În cazul în care bunurile au fost acoperite de o garanție contractuală voluntară pentru o perioadă mai mare de 24 de luni de la data primirii bunurilor, veți putea solicita despăgubiri pentru defectele bunurilor pentru perioada respectivă. Perioada se prelungește cu perioada în care nu ați putut utiliza bunurile deoarece acestea se aflau în curs de revendicare legitimă.
    5. Ce trebuie să fac pentru a reclama un defect al bunurilor? Pentru a reclama un defect al produselor, vă rugăm să completați și să trimiteți acest formular de reclamație, în special
      1. numele și prenumele;
      2. adresa de e-mail de la care ați comandat bunurile;
      3. număr de telefon;
      4. identificarea bunurilor pe care le includeți în cerere;
      5. descrieți defectul în propriile cuvinte;
      6. metoda aleasă de tratare a reclamațiilor, clientul neavând dreptul de a schimba metoda aleasă de tratare a reclamațiilor fără acordul nostru prealabil;
      7. Adresa dumneavoastră pentru orice retur după finalizarea procesului de revendicare.
    6. Vom confirma primirea reclamației. După ce ați completat și trimis formularul de reclamație pentru defecțiuni, veți primi o confirmare de primire prin e-mail. Momentul în care primim detaliile reclamației de la dumneavoastră este momentul în care primim detaliile reclamației.
    7. Unde pot să mă plâng? Cumpărătorul își poate exercita în mod concret drepturile ce decurg din răspunderea pentru viciile produselor la Packeta România s.r.l., Strada Virginia Nr. 4, 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13, cod: 93556556, prin e-mail la info@outdoorlive.ro, sau prin utilizarea formularului de reclamație de mai sus.
    8. Livrarea bunurilor revendicate înapoi la vânzător. Bunurile trebuie să fie returnate complete, nedeteriorate (cu excepția defectului reclamat), de preferință în ambalajul lor original nedeteriorat, astfel încât să putem respecta bunele practici de igienă.
    9. Cine suportă costurile de expediere a bunurilor reclamate? În cazul în care solicitați remedierea defectului (prin repararea sau furnizarea unui nou articol sau a unei părți a unui articol), noi suportăm costurile de expediere a articolului reclamat înapoi la noi. Printr-un acord prealabil cu dumneavoastră, vom aranja livrarea bunurilor reclamate către noi, fie prin trimiterea unei etichete de returnare, fie prin aranjarea unui transportator contractat de noi. Vă rugăm să rețineți că bunurile revendicate trimise prin ramburs și/sau în alt mod pe cheltuiala noastră nu vor fi acceptate de noi și vă vor fi returnate pe cheltuiala dumneavoastră.
    10. Confirmare. La primirea bunurilor revendicate, vi se va trimite o confirmare de primire a reclamației și a conținutului acesteia la adresa de e-mail pe care o specificați.
  9. CÂT DE REPEDE VA FI SOLUȚIONATĂ CEREREA DUMNEAVOASTRĂ DE DESPĂGUBIRE
    1. Când se va încheia procesul de depunere a plângerii? Dacă alegeți să remediați defectul prin repararea bunurilor primite sau prin livrarea de bunuri noi, vom procesa reclamația dvs. într-o perioadă de timp rezonabilă, nu mai mult de 15 zile de la data apariției defectului, în caz contrar, termenul de procesare a reclamației este de 25 de zile. În această perioadă, procesul de reclamație este, de obicei, finalizat de către noi cel târziu.
    2. Evaluarea defectelor. Cu toate acestea, de obicei, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea documentației necesare (fotografii și alte date necesare pentru evaluarea defectului bunurilor) sau de la livrarea înapoi a bunurilor revendicate, se efectuează o evaluare imediată a defectului și contactăm clientul cu o opinie preliminară - cel mai adesea prin telefon. Acest termen nu include timpul necesar pentru o evaluare profesională a defectului (de exemplu, poate fi necesar să solicităm asistența furnizorului nostru sau a producătorului).
    3. În cazul în care bunurile sunt defecte. În cazul în care se constată că bunurile reclamate sunt defecte, procesul de reclamație se încheie în termen de 25 de zile de la identificarea defectului. În cazuri justificate, angajatul autorizat poate conveni cu clientul un termen mai lung. Suntem obligați să vă rugăm să completați documentația cât mai curând posibil.
    4. Cu excepția cazului în care se constată că bunurile sunt defecte. În cazul în care nu se constată că bunurile sunt defecte, veți fi informat în vederea realizării unei acțiuni individuale.
  10. CUM SE TRATEAZĂ O PLÂNGERE
    1. Ce va afecta opțiunile mele. Veți avea dreptul de a solicita remedierea defectului. Puteți alege să:
      1. repararea lucrurilor;
      2. livrarea unui articol nou; sau
      3. livrarea piesei lipsă.

Aceasta nu ar trebui să fie o cerere nerezonabilă din partea dumneavoastră. În cazul în care repararea obiectului ne va crea dificultăți considerabile sau nu este o cerere rezonabilă, având în vedere valoarea obiectului și importanța defectului, vă vom informa. Vom face același lucru dacă vom considera că solicitarea dumneavoastră de a primi un articol nou nu este rezonabilă, având în vedere defectul bunurilor sau valoarea acestora.

    1. În cazul în care există o încălcare materială a contractului de cumpărare. În cazul în care defectul constituie o încălcare materială a contractului de achiziție, veți avea dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție sau de a solicita o reducere rezonabilă a prețului de achiziție a bunurilor.
    2. Când pot solicita o rambursare a prețului de achiziție? În anumite situații, va fi posibil să vă retrageți din contractul de achiziție și să solicitați rambursarea prețului de achiziție. Acest lucru nu va fi posibil în situațiile în care defectul bunurilor nu este semnificativ. Care vor fi situațiile în care veți putea să vă retrageți din contract și să solicitați rambursarea prețului de achiziție:
      1. refuzăm să readucem bunurile la o stare impecabilă sau nu am corectat defectul într-un termen rezonabil;
      2. din declarația noastră sau din alte circumstanțe reiese că defectul nu va putea fi remediat într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru cumpărător;
      3. defectul apare în mod repetat; sau
      4. este o încălcare materială a contractului de vânzare-cumpărare.
    3. Când va fi posibil să se solicite o reducere rezonabilă a prețului de achiziție a bunurilor? În anumite situații, este posibil să puteți solicita în continuare o reducere rezonabilă a prețului de achiziție. Acest lucru nu va fi posibil în situațiile în care defectul bunurilor nu este semnificativ. Care sunt situațiile în care puteți solicita o reducere rezonabilă a prețului de achiziție?
      1. refuzăm să readucem bunurile la o stare impecabilă sau nu am corectat defectul într-un termen rezonabil;
      2. din declarația noastră sau din alte circumstanțe reiese că defectul nu va putea fi remediat într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru cumpărător;
      3. defectul apare în mod repetat; sau
      4. este o încălcare materială a contractului de vânzare-cumpărare.
    4. Dumneavoastră ne spuneți cum să tratăm plângerea. În caz contrar, vă vom întreba. Sunteți obligat să ne spuneți ce drept ați ales din prestația defectuoasă atunci când ne notificați defectul sau fără întârzieri nejustificate după notificarea defectului. Nu puteți modifica alegerea făcută fără acordul nostru; acest lucru nu se aplică dacă solicitați repararea unui defect care se dovedește a fi ireparabil.
    5. Returnarea bunurilor originale. Atunci când soluționați o cerere de despăgubire prin livrarea de bunuri noi, sunteți obligat să ne returnați bunurile livrate inițial (cu excepția cazului în care convenim altfel).
  1. ÎNCETAREA CREANȚEI
    1. În cazul în care ne-ați trimis bunurile pentru reclamație. În cazul în care bunurile reclamate ne-au fost trimise pentru reclamație de către un transportator, acestea vor fi trimise automat la adresa dvs. după ce reclamația a fost procesată, împreună cu o confirmare a datei și a metodei de procesare a reclamației, inclusiv confirmarea remedierii și a duratei reclamației sau a motivelor de respingere a acesteia.
    2. Dacă returnăm prețul de achiziție. În cazul în care reclamația este acceptată ca fiind justificată și solicitați pe bună dreptate o rambursare a prețului de achiziție ca metodă de soluționare a reclamației, vă vom trimite prețul de achiziție plătit în numerar înapoi în contul bancar pe care l-ați specificat în formularul de reclamație, fără întârzieri nejustificate, după ce vi s-a trimis confirmarea metodei de soluționare a reclamației.
    3. Acceptarea mărfurilor revendicate. Sunteți obligat să luați în primire bunurile revendicate în termen de cel mult 30 de zile de la data la care ați fost notificat cu privire la revendicare. După această perioadă, avem dreptul de a percepe o taxă de depozitare în conformitate cu articolul 2120 alineatul (1) coroborat cu articolul 2159 alineatul (2) din Codul civil. Se percepe o taxă de depozitare zilnică de 4 RON.
    4. Vânzarea de bunuri nerevendicate. Dacă nu ridicați bunurile dintr-o cerere de despăgubire soluționată în termen de 6 luni de la data la care ați fost informat despre soluționare, ne rezervăm dreptul de a vinde bunurile și de a folosi veniturile pentru a plăti taxele de depozitare.
    5. Obligație la primirea bunurilor revendicate. De asemenea, sunteți obligat să verificați caracterul complet al mărfurilor revendicate la recepție, în special dacă lotul de mărfuri conține tot ceea ce ar trebui să conțină. Obiecțiile ulterioare nu vor mai fi luate în considerare.
  2. PARTEA FINALĂ
    1. Drepturi legale. Drepturile legale ale clientului nu sunt afectate de această procedură de reclamații.
    2. Validitate. Prezenta procedură de reclamații (numai pentru consumatori) este valabilă de la 29.05.2023 și înlocuiește valabilitatea Regulamentului privind reclamațiile anterioare.
newsletter-background

Outdoorlive este online

Urmați-ne

Urmăriți-ne pentru a afla tot ce este important din lumea celor mai bune mărci de outdoor.