NOUTĂȚI MAMMUT

Haine, pantofi și accesorii de la -20%

Termeni și condiții generale

TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE

societatea SJS distrib s.r.o., ID nr.: 50662759, cu sediul social în Nábrežie Oravy 2909/5b, 02601 Dolný Kubín, Slovacia, înregistrată în Registrul Comerțului ținut la Tribunalul Districtual din Žilina, dosar nr.: 66932/L, reprezentată de Radovan Jurík, director general,

pentru vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online situat la adresa outdoorlive.ro.

 

Cele mai importante momente de la GTC:

  • Puteți alege metoda de plată și opțiunea de livrare în timpul procesului de comandă.
  • În cazul în care declarăm că bunurile sunt în stoc, atunci ne angajăm să livrăm bunurile până la ora specificată în coș, pentru mai multe informații, consultați punctul 9.
  • Clientul-consumator are dreptul de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare fără a oferi motive în termen de 30 de zile.
  • Pentru mai multe informații despre reclamații și retururi, vă rugăm să consultați site-ul nostru Politica privind reclamațiile.

 

  1. DETALII DE CONTACT
    1. Operator de magazin electronic:

SJS distrib s.r.o.

Sediul central: Nábrežie Oravy 2909/5b, 02601 Dolný Kubín, Slovacia (denumită în continuare "adresa sediului social").

ID: 50662759

NUMĂR DE IDENTIFICARE: SK2120411876

E-mail: info@outdoorlive.ro

    1. Reclamații și retururi:

Adresa de primire a reclamațiilor și returnărilor:

  • Puteți aduce marfa ambalată personal la orice sucursală Packeta România s.r.l., menționând codul nostru 93556556, sau
  • Prin poștă la Packeta Romania s.r.l., cod: 93556556, Packeta Romania s.r.l., Strada Virginia Nr. 4, 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13.

E-mail: info@outdoorlive.ro 

 

  1. ORDINE JURIDICĂ ȘI DEFINIȚII

Pentru a începe, puteți citi despre legea care guvernează relația noastră, ce puteți cumpăra de la noi și alte informații de bază.

    1. Ce lege guvernează relația noastră? Prezentele condiții generale de vânzare (denumite în continuare "CGV") ale vânzătorului reglementează, în conformitate cu articolul 1751(1) din Legea nr. 89/2012, Codul civil (denumit în continuare "Codul civil"), drepturile și obligațiile reciproce ale părților care decurg în legătură cu sau în baza contractului de cumpărare (denumit în continuare "Contractul de cumpărare") încheiat între noi și consumatori sau întreprinzători (denumit în continuare "Client" sau "dumneavoastră") prin intermediul magazinului nostru online la adresa: outdoorlive.ro.
    2. E-shop. Magazinul online este operat de noi pe un site web situat la adresa outdoorlive.ro (denumit în continuare "Site-ul"), prin intermediul unei interfețe de site web (denumit în continuare "e-shop").
    3. Ce puteți cumpăra de la noi? Pe site-ul nostru puteți cumpăra:
      1. bunurile pe care le oferim, în principal echipamente pentru activități în aer liber, echipamente de camping, îmbrăcăminte sport, încălțăminte și accesorii;
    4. Cine este considerat consumator. Un consumator este orice persoană fizică care încheie un contract de achiziție cu noi sau care tratează în alt mod legal cu noi în afara domeniului de activitate comercială sau în afara domeniului de exercitare independentă a profesiei sale (denumit în continuare "consumator").
    5. Cine este considerat un antreprenor? Un întreprinzător este orice persoană fizică sau juridică (de exemplu, o societate, o cooperativă, un institut) care desfășoară o activitate lucrativă în mod independent, pe cont propriu și pe propria răspundere, pe baza unei licențe comerciale sau în alt mod, cu intenția de a desfășura în mod regulat această activitate în scopul obținerii de profit (denumită în continuare "activitate de întreprinzător"). Această persoană încheie un contract de achiziție cu noi sau tratează în mod legal cu noi în cadrul activității sale comerciale (denumit în continuare "întreprinzător"). Ne ghidăm după principiul conform căruia dispozițiile prezentelor CGC aplicabile întreprinzătorilor se aplică clientului care furnizează numărul său de TVA în comandă.
    6. Cunoașterea și acceptarea GTC. Prin trimiterea comenzii dumneavoastră (butonul "SUBMIT COMANDĂ ȘI PLATĂ"), confirmați că ați citit TCG, inclusiv informațiile destinate consumatorilor înainte de a încheia un contract de achiziție în temeiul prezentelor TCG și că sunteți de acord în mod expres cu acestea în versiunea în vigoare la momentul acestei confirmări.

 

  1. COMUNICAREA CĂTRE CLIENȚI ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

Înainte de a cumpăra bunuri de la noi, vă rugăm să verificați această secțiune.

    1. Autorizațiile și autoritățile de control ale vânzătorului. Suntem autorizați să vindem bunuri pe baza unei licențe comerciale. Controlul comercial este efectuat în limitele competențelor sale de către autoritatea comercială competentă. Faptul că avem grijă în mod corect de datele dvs. personale este verificat de Autoritatea pentru protecția datelor. Supravegherea respectării Legii privind protecția consumatorilor în cadrul domeniului de aplicare definit este efectuată, printre altele, de către Oficiul pentru concurență și protecția consumatorilor din cadrul Autoritatea Nationala Pentru Protectia Consumatorilor (ANCP).
    2. Caracter ilustrativ. Fotografiile pe care le vedeți pe site-ul nostru web sunt doar în scop ilustrativ.
    3. Mărfuri, preț, cost. Bunurile oferite de noi pe site-ul outdoorlive.ro și o descriere a principalelor caracteristici ale acestora sunt disponibile în conținutul respectiv. Prețurile bunurilor includ TVA și taxele legale. Nu percepem costuri suplimentare pentru telecomunicații (de exemplu, dacă ne sunați la numărul nostru de telefon, veți plăti doar tariful normal de convorbire telefonică).
    4. Opțiuni de plată și de expediere. Metodele de plată și opțiunile de expediere pe care le oferim sunt descrise mai detaliat în timpul comenzii. De asemenea, puteți găsi aceste informații în secțiunea Metode de expediere și metode de plată de pe site-ul nostru.
    5. Comandă obligatorie. Prin trimiterea comenzii dvs. prin apăsarea butonului "Trimite comanda și plătește", creați o comandă obligatorie care vă obligă să plătiți. Puteți să vă revizuiți și să vă corectați sau să vă modificați comanda înainte de a o trimite, așa cum este descris mai detaliat în secțiunea 6 din prezentele CGC.
    6. Drepturile clientului în caz de executare defectuoasă. Drepturile privind executarea defectuoasă sau garanția și condițiile de exercitare a acestora sunt descrise în secțiunea 11 din prezentele CGV. Alternativ, puteți consulta Politica noastră privind reclamațiile pentru informații suplimentare.

 

  1. COMUNICAREA CĂTRE CONSUMATORI ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

Le urăm tuturor bun venit pe site-ul nostru! Cu toate acestea, dacă sunteți un consumator, aveți drepturi speciale. Puteți citi mai multe despre acestea în această secțiune.

    1. Dreptul de retragere din contractul de vânzare-cumpărare. Clientul-consumator are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție fără a da motive (cu excepția cazului în care se prevede altfel) în termen de 30 de zile, care începe cel târziu la data de 30 de zile:
      1. pentru un contract de vânzare, de la data primirii bunurilor; sau
      2. în cazul unui contract de achiziție cu livrare în mai multe bucăți/părți, de la data acceptării ultimei livrări de bunuri; sau
      3. în cazul unui contract de vânzare care face obiectul unor livrări repetate și regulate de bunuri, de la data acceptării primei livrări de bunuri;

faptul că consumatorul are dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare chiar înainte de momentul specificat la articolele 4.1.1 - 4.1.3, notificându-ne intenția sa de a se retrage din contractul de cumpărare prin orice declarație neechivocă, de exemplu, prin completarea și trimiterea formularului de retragere (în mod ideal, împreună cu bunurile returnate) sau prin trimiterea acestuia la adresa noastră de e-mail info@outdoorlive.ro.

    1. Atunci când nu este posibilă retragerea din contractul de vânzare-cumpărare. În special, consumatorul nu are dreptul de a se retrage din următoarele contracte:
      1. livrarea de bunuri care au fost personalizate și/sau create la cererea clientului sau pentru client;
      2. livrarea de bunuri al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piețele financiare care nu pot fi controlate de noi, care pot apărea în timpul perioadei de retragere;
      3. livrarea de bunuri perisabile și de bunuri care au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri după livrare;
      4. furnizarea de bunuri în ambalaje sigilate pe care consumatorul le-a scos din ambalaj și pe care, din motive de sănătate sau de igienă, nu este adecvat să le returneze după ce consumatorul le-a rupt, ceea ce se aplică, de asemenea, înregistrărilor sonore sau vizuale și programelor de calculator, în cazul în care clientul a rupt ambalajul original al acestora;
      5. pe mijloacele de transport, la o anumită dată sau la o anumită oră;
      6. pentru furnizarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția contractelor de abonament pentru furnizarea acestora;
      7. cu privire la prestarea de servicii, pe care le-am executat în totalitate cu acordul prealabil expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere,
      8. cu privire la furnizarea de conținut digital, cu excepția cazului în care acesta a fost livrat pe un suport material și a fost livrat cu consimțământul dvs. prealabil expres înainte de expirarea perioadei de retragere și v-am informat înainte de încheierea contractului de achiziție că, în acest caz, nu aveți dreptul de a vă retrage din contractul de achiziție.
    2. Obligațiile consumatorului în cazul retragerii din contractul de cumpărare. În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de vânzare-cumpărare, acesta este obligat să ne trimită înapoi bunurile în termen de 14 zile de la momentul retragerii din contractul de vânzare-cumpărare. Trebuie să ne trimiteți înapoi sau să ne returnați bunurile complete, adică inclusiv toate accesoriile furnizate, toată documentația, curate, nedeteriorate și, de preferință, inclusiv ambalajul original, în starea și valoarea în care le-ați primit.
    3. Reducerea valorii bunurilor. În cazul retragerii din contractul de vânzare, sunteți răspunzător pentru orice diminuare a valorii bunurilor care a avut loc ca urmare a manipulării bunurilor în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor. În cazul în care ne returnați bunurile deteriorate sau incomplete, vom compensa cererea noastră de despăgubire cu prețul de achiziție pe care îl solicitați înapoi. Vom evalua întotdeauna cazul concret pentru a determina amploarea daunelor, deteriorarea bunurilor și pentru a stabili valoarea redusă corespunzătoare. Vă vom informa cu privire la aceste etape prin e-mail sau telefonic.
    4. Adresa de retur. Trimiteți marfa înapoi la adresa Packeta Romania s.r.l., cod 93556556, Strada Virginia Nr. 4, 077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13. Costul returnării bunurilor în cazul retragerii din contractul de achiziție este suportat de către client.
    5. Rambursarea prețului de achiziție. În cazul retragerii din contractul de achiziție în perioada de retragere, suntem obligați să vă returnăm toți banii, folosind aceeași metodă de plată ca atunci când ați primit banii sau în contul bancar ales de dumneavoastră, fără întârzieri nejustificate, dar nu mai târziu de 14 zile de la retragere. Vă rugăm să rețineți că avem dreptul de a vă rambursa banii numai după ce am primit înapoi bunurile returnate de la dumneavoastră.
    6. Plângeri. Oferim o gestionare extrajudiciară a plângerilor consumatorilor prin e-mail info@outdoorlive.ro.
    7. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Autoritatea Națională Pentru Protecția Consumatorilor, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, București, tel.: 021.307.67.66, e-mail: http://biroupresa@anpc.ro/, este competentă pentru soluționarea pe cale extrajudiciară a litigiilor de consum care decurg din contractul de vânzare-cumpărare. Platforma de soluționare online a litigiilor Centrul European al Consumatorilor din România, Bd. Aviatorilor 72, Sector 1, București, RO-011865 România, Tel: 021 307 67 67 67 64, e-mail: office@eccromania.ro, aflată la adresa https://eccromania.ro, poate fi utilizată pentru soluționarea litigiilor dintre vânzător și client în cadrul contractului de vânzare.
    8. Aflați mai multe despre soluționarea extrajudiciară a litigiilor. Soluționarea extrajudiciară a litigiilor este inițiată exclusiv la cererea consumatorului și numai în cazul în care litigiul nu a fost soluționat direct cu vânzătorul. Solicitarea poate fi făcută în termen de 1 an de la data la care consumatorul și-a exercitat pentru prima dată dreptul în cauză cu vânzătorul. Supravegherea respectării obligațiilor prevăzute de Legea nr. 449/2003 privind protecția consumatorilor, coroborată cu Hotărârea de Guvern nr. 34/2014, se realizează și de către Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, Sector 1, Treska 011865, România https://anpc.ro/), Tel.: 0 213 076 766, e-mail: biroupresa@anpc.ro, https://anpc.ro.
    9. Centrul European al Consumatorilor RO. Platforma online de soluționare a litigiilor aflată la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr poate fi utilizată pentru a rezolva litigiile dintre vânzător și client care decurg dintr-un contract de vânzare-cumpărare.
    10. Organismul de arbitraj. În conformitate cu Legea privind protecția consumatorilor nr. CLV din 1997, consumatorul are dreptul de a iniția o procedură extrajudiciară de soluționare a litigiilor în fața organismului de arbitraj.
    11. Recenzii false sau incomplete. Ne rezervăm dreptul de a nu publica recenziile clienților care nu sunt adevărate, care conțin un limbaj nepotrivit sau care nu au legătură cu produsele achiziționate.
    12. Prelucrarea revizuirilor. Recenzile pot fi încărcate direct pe site-ul nostru sau prin intermediul site-ului www.compari.ro sau al altor furnizori. Pentru mai multe informații despre modul în care procesăm recenziile postate pe site-ul nostru, vă rugăm să consultați aici.
    13. Prejudicii cauzate de informații incorecte sau incomplete. Ne declinăm orice răspundere pentru daunele cauzate de informații sau sfaturi incorecte sau incomplete, în special în cazurile în care obținerea unui anumit rezultat depinde de acțiunile destinatarului sfatului sau ale altor persoane, sau de fapte incontrolabile sau de întâmplare. Ne declinăm răspunderea pentru orice daune indirecte care decurg direct sau indirect din orice utilizare a conținutului video care este furnizat fără garanții de rezultat.

 

  1. CONTUL DE UTILIZATOR ȘI CE ESTE NECESAR PENTRU A ACCEPTA O COMANDĂ

Doriți să vă înregistrați la noi? Consultați această secțiune pentru termenii de înregistrare și mai multe informații despre contul dvs. de utilizator.

    1. Înregistrare. Prin înregistrarea cu numele, prenumele, adresa de e-mail, o parolă securizată și o adresă de facturare selectate pe site-ul web al magazinului, puteți accesa interfața de utilizator. Puteți adăuga apoi detalii suplimentare la contul dvs. de utilizator. Confirmați că ați citit și sunteți de acord cu acești termeni și condiții generale și cu politica de prelucrare a datelor cu caracter personal. Puteți adăuga apoi detalii suplimentare la contul dvs. de utilizator.
    2. Funcțiile contului de utilizator. Din interfața dvs. de utilizator ("Contul meu"), puteți să comandați bunuri, să evaluați produsele achiziționate, să modificați informațiile pe care le-ați introdus etc. ("Contul de utilizator").
    3. Furnizați informații adevărate și corecte. Atunci când vă înregistrați pe site-ul web și când comandați bunuri, vă rugăm să furnizați toate informațiile în mod corect și veridic și să le actualizați ori de câte ori le modificați. Acest lucru va evita problemele reciproce, deoarece noi considerăm întotdeauna că informațiile pe care le furnizați sunt corecte.
    4. Blocarea contului de utilizator. Accesul la contul de utilizator este securizat cu un nume de utilizator și o parolă puternică. Nu dezvăluiți aceste informații nimănui și nu partajați contul dvs. cu terțe părți. Putem bloca un cont de utilizator după cinci (5) încercări nereușite de conectare. Facem acest lucru din motive de securitate, în special pentru a preveni utilizarea abuzivă a contului dvs. de utilizator. În cazul în care contul dvs. de utilizator este blocat, vă rugăm să ne contactați la info@outdoorlive.ro.
    5. Posibilitatea de a anula un cont de utilizator atunci când nu este utilizat. Putem anula contul dvs. de utilizator, în special dacă nu îl utilizați timp de mai mult de 1 an sau dacă nu vă respectați obligațiile care vă revin în temeiul contractului de achiziție.
    6. Disponibilitatea contului de utilizator. Vă rugăm să rețineți că este posibil ca contul dvs. de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special pentru întreținerea necesară.

 

  1. COMANDA ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE CUMPĂRARE PRIN INTERMEDIUL MAGAZINULUI ELECTRONIC

În această secțiune veți afla cum puteți comanda produsele noastre și cum funcționează.

    1. Prețuri. Prețurile produselor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în e-shop. Cu toate acestea, putem, de asemenea, încheia un contract de cumpărare în condiții negociate individual.
    2. Costuri de ambalare și de transport. Pe site-ul web, în timpul procesului de comandă, oferim, de asemenea, informații privind costurile asociate cu ambalarea și livrarea bunurilor. În cazul în care cumpărătorul a adăugat ambalajul cadou la comanda sa, acesta va fi taxat și pentru acest serviciu. Permitem nu numai livrarea bunurilor la adresa pe care ați furnizat-o în Polonia, ci și ridicarea bunurilor de la punctul de colectare. Valoarea acestui cost depinde în principal de metoda de livrare aleasă.
    3. Procesul de comandă. Pentru a comanda bunuri, completați formularul de comandă din magazinul electronic. Adăugați bunurile "în coș", alegeți metoda de plată a prețului de achiziție a bunurilor, furnizați adresa de facturare și alte detalii de contact necesare. Pentru bunurile care sunt marcate ca fiind "în stoc", aceasta este o comandă obligatorie care angajează plata (denumită în continuare "comandă"). Prin trimiterea comenzii, confirmați că sunteți de acord cu acești termeni și condiții generale și că ați citit politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal.
    4. Procesul de trimitere a unei comenzi. Înainte de a finaliza comanda, puteți verifica și modifica informațiile pe care le-ați furnizat. Comanda este trimisă prin apăsarea butonului "SUBMIT ORDER AND PAY" (Trimite comanda și plătește), iar procesul de comandă este finalizat. Considerăm că informațiile furnizate în comandă sunt corecte. În cazul în care, în timpul procesării comenzii dumneavoastră, se constată că ați utilizat informații vădit false sau incomplete, putem refuza comanda, fapt despre care veți fi notificat prin e-mail. Puteți fi răspunzător pentru orice prejudiciu pe care îl provocați în mod deliberat prin această acțiune.
    5. Caracteristicile produsului. Înainte de a finaliza comanda, sunteți obligat să vă familiarizați cu caracteristicile, tipul și utilizarea recomandată a produselor. Prin plasarea unei comenzi confirmați că ați citit și ați înțeles aceste informații.
    6. Confirmare suplimentară a comenzii. În funcție de natura comenzii (cantitatea de bunuri, prețul de achiziție, costurile de expediere estimate), avem dreptul de a vă solicita o confirmare suplimentară a comenzii (de exemplu, prin e-mail sau telefonic) și, de asemenea, de a clarifica corectitudinea selecției cantității de bunuri.
    7. Momentul încheierii contractului de cumpărare și al confirmării comenzii. Un client care finalizează o comandă va primi o confirmare automată și un rezumat al comenzii din partea noastră la adresa de e-mail furnizată în contul său de utilizator, comandă sau alt formular (denumit în continuare "e-mailul clientului" sau "e-mailul dvs."). Încheierea contractului de achiziție va avea loc în momentul în care se apasă butonul "SUBMITERE COMANDĂ ȘI PLATĂ". Vă vom informa în acest sens prin confirmarea primirii comenzii dumneavoastră.
    8. Comandă prin telefon. De asemenea, puteți comanda bunuri prin telefon. Dacă finalizați comanda în acest mod, veți primi o confirmare din partea noastră privind crearea comenzii, inclusiv prețul total al bunurilor și costurile asociate cu ambalarea și livrarea bunurilor alese de client la adresa de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul apelului telefonic, împreună cu acești termeni și condiții generale, politica de reclamații, politica de prelucrare a datelor cu caracter personal și formularul de retragere. Încheierea contractului de achiziție va avea loc la primirea confirmării de primire a comenzii la adresa dvs. de e-mail specificată în comandă.
    9. Obligațiile vânzătorului și ale cumpărătorului. Prin încheierea Contractului de cumpărare, ne angajăm să vă predăm bunurile achiziționate și să vă permitem să dobândiți dreptul de proprietate asupra bunurilor, iar dumneavoastră vă angajați să acceptați bunurile și să ne plătiți prețul acestora.
    10. O copie a CVG și a formularului de retragere. Veți primi prin e-mail o copie a contractului de achiziție încheiat, astfel cum a fost modificat prin CGV aplicabile. Clientul consumator va primi, de asemenea, un formular de retragere din contractul de cumpărare în termenul legal.
    11. Mijloace de comunicare la distanță. Sunteți de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea contractului de cumpărare. Sunteți responsabil pentru costurile suportate pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de achiziție (costuri de conectare la internet, costuri de convorbiri telefonice), care nu diferă de tariful de bază.    

 

  1. PREȚUL MĂRFURILOR ȘI MODALITĂȚILE DE PLATĂ

În această secțiune veți afla care sunt opțiunile de plată și de livrare.

    1. Preț. Toate prețurile sunt exprimate în lei românești (RON) și includ TVA.
    2. Metoda de plată. Prețul bunurilor, orice costuri asociate cu livrarea bunurilor și metodele de plată pot fi găsite întotdeauna pentru bunuri și mai departe în secțiunea Metoda de plată. Puteți alege metoda de plată și metoda de livrare specifică în timpul procesului de comandă.
    3. Garanție asupra prețului bunurilor. Este posibil să vă solicităm să efectuați un depozit sau o altă plată similară.
    4. Prețul de livrare a mărfurilor. Împreună cu prețul de achiziție, sunteți obligat să ne plătiți orice costuri asociate cu ambalarea și livrarea bunurilor în suma convenită, precum și o suprataxă pentru metoda de plată aleasă. Cu excepția cazului în care se prevede în mod expres altfel, prețul de achiziție include, de asemenea, costurile asociate cu livrarea bunurilor. Veți fi informat cu privire la prețul final, inclusiv costurile de ambalare și expediere, înainte de finalizarea obligatorie a comenzii.
    5. Reduceri la prețul bunurilor. Reducerile la prețul produselor nu pot fi combinate.
    6. Prețul nerealist al bunurilor. În cazul afișării unui preț nerealist de 0 RON (cu alte cuvinte, zero lei românești) sau afișarea unui preț foarte puțin comercializabil, unde un preț puțin comercializabil este considerat a fi un preț care se situează sub prețul nostru de achiziție, ne rezervăm dreptul de a elimina acest articol din comandă. Veți fi notificat în acest sens prin e-mail.
    7. Forma facturii. Suntem de acord ca facturile să fie trimise în format electronic, prin e-mail.
    8. Tichete cadou. Vă oferim posibilitatea de a achiziționa vouchere cadou în valoarea pe care o oferim în magazinul nostru online. Fiecare voucher are propriul cod unic și va fi trimis pe adresa dvs. de e-mail în termen de 24 de ore de la plata prețului de achiziție.  Întotdeauna este posibil să folosiți doar valoarea integrală a voucherului, nu să îl folosiți în părți. Voucherul este valabil timp de 12 luni de la data achiziției. Pentru a răscumpăra voucherul cadou pe site-ul web, trebuie să completați câmpul din secțiunea cod de reducere/copon cu codul unic al voucherului cadou. Valoarea voucherului cadou este dedusă din prețul total al achiziției din coșul dumneavoastră.  Vă rugăm să rețineți că codul voucherului vă va fi trimis în format electronic. Vă rugăm să fiți foarte atent la manipularea ulterioară a acestuia. Nu este permisă falsificarea sau alterarea voucherului. Falsificarea poate constitui, de asemenea, o infracțiune penală. Nu este posibilă retragerea din contractul de cumpărare dacă voucherul cadou a fost deja utilizat.

 

  1. LIVRAREA BUNURILOR, LOCUL DE EXECUTARE ȘI SITUAȚIILE ÎN CARE SE POT PRODUCE DAUNE

În această secțiune descriem când puteți aștepta cu nerăbdare să primiți produsul și cum va ajunge la dumneavoastră.

    1. Timp de livrare. În cazul în care mărfurile sunt declarate ca fiind în stoc, ne angajăm să livrăm mărfurile în termenul specificat în coș și în conformitate cu termenele de livrare ale transportatorilor cooperanți individuali. Uneori se poate întâmpla ca bunurile marcate "în stoc" să se epuizeze în scurt timp. În cazul în care se întâmplă ca bunurile să nu mai fie pe stoc și nu putem livra bunurile comandate în termenul specificat, vă vom contacta pentru a aranja un schimb cu un alt tip de bunuri sau pentru a anula bunurile în cauză. Cu toate acestea, încercăm întotdeauna să pregătim și să livrăm comanda clientului cât mai curând posibil. De obicei, expediem bunurile în termen de 24 de ore de la primirea comenzii, cu un termen de livrare de 3 zile. Ne angajăm să livrăm bunurile în termen de 14 zile.
    2. Recepția mărfurilor. Atunci când mărfurile sunt transportate de noi către un consumator, mărfurile ne sunt predate atunci când transportatorul predă mărfurile clientului la punctul de predare (de obicei, prima ușă/poartă/poarta de la punctul de livrare desemnat de client). În momentul primirii bunurilor de către client, riscul de deteriorare și deteriorare accidentală a bunurilor achiziționate este transferat clientului. În cazul în care clientul ar fi trebuit să preia bunurile de la transportator, riscul de deteriorare accidentală și de deteriorare accidentală a bunurilor achiziționate trece la client în momentul în care acesta este autorizat să dispună de bunuri, dar nu înainte de termenul de livrare stabilit. În cazul ridicării personale a bunurilor de către client, bunurile sunt considerate ca fiind livrate în momentul primirii lor de către client sau de către o altă persoană desemnată de acesta.
    3. Metoda de transport, colectarea personală a mărfurilor. Clientul are posibilitatea de a alege să aleagă livrarea bunurilor la orice adresă prin intermediul transportatorului nostru contractat, la prețul de transport menționat în timpul procesului de comandă.
    4. Costul unui mijloc de transport special. În cazul în care se convine asupra unui mod de transport la cererea dumneavoastră specială, dumneavoastră suportați riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.
    5. Reîntoarcerea la livrare și costurile asociate. În cazul în care, din motive imputabile dvs., este necesară livrarea repetată a bunurilor sau într-un mod diferit de cel specificat în comandă, sunteți obligat să plătiți costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor sau costurile asociate cu o metodă diferită de livrare.
    6. Daunele pe care vânzătorul le-ar putea suferi dacă nu ia în primire bunurile. În cazul în care consumatorul-client nu preia bunurile în momentul în care acestea sunt livrate de către transportator, bunurile sunt returnate ulterior vânzătorului și, în același timp, consumatorul-client nu renunță la contractul de vânzare-cumpărare în termen de 30 de zile de la livrarea nereușită a bunurilor, vânzătorul este îndreptățit să pretindă de la client costurile percepute de transportator pentru livrarea bunurilor înapoi la vânzător. Aceste costuri constituie un prejudiciu pentru vânzător care a fost cauzat de încălcarea obligațiilor legale ale clientului în sensul articolului 2913 alineatul (1) din Codul civil. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a percepe o taxă de depozitare de 41 RON (patruzeci și unu de lei românești), iar vânzătorul are dreptul de a se retrage din contractul de achiziție.
    7. Nerecepția mărfurilor în raport cu antreprenorul. În cazul în care clientul întreprinzător nu preia bunurile în momentul în care acestea sunt livrate de către transportator, iar bunurile ne sunt returnate ulterior nouă, în calitate de vânzător, suntem îndreptățiți să pretindem de la clientul întreprinzător costurile percepute de către transportator pentru livrarea bunurilor înapoi la adresa noastră. Aceste costuri constituie o pagubă pentru vânzător care a fost cauzată de încălcarea obligațiilor legale ale întreprinzătorului client în sensul articolului 2913 alineatul (1) din Codul civil. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a percepe o taxă de depozitare de 41 RON (în cuvinte: patruzeci și unu de lei românești) și are, de asemenea, dreptul de a se retrage din Contractul de cumpărare.
    8. Posibilitatea de compensare a creanțelor. Avem dreptul de a compensa în mod unilateral cererea de plată a costurilor de depozitare a bunurilor și cererea de despăgubire pentru daune-interese pentru încălcarea obligațiilor legale ale clientului în temeiul acestei părți din CGV cu cererea clientului de rambursare a prețului de achiziție, în conformitate cu articolul 2913 din Codul civil.
    9. Obligația clientului la primirea bunurilor. La primirea bunurilor, sunteți obligat să le inspectați și să vă asigurați de caracteristicile acestora (în special, dacă ați primit tipul corect de bunuri, dacă bunurile au calitatea convenită, dacă bunurile în ambalajul lor conțin tot ceea ce ar trebui să conțină conform instrucțiunilor). În cazul în care transportatorul a deteriorat în mod vizibil lotul, clientul este obligat să nu accepte deloc acest lot de la transportator. Nu vom fi răspunzători pentru daunele cauzate de transportator sau pentru livrarea cu întârziere a mărfurilor, indiferent de motivul întârzierii.
    10. Drepturi din defecte. Drepturile clienților în cazul unui defect sunt reglementate de procedura noastră de reclamații și de dispozițiile relevante ale legislației cehe, în special ale Codului civil.

 

  1. REȚINEREA TITLULUI DE PROPRIETATE

În această secțiune, vom descrie punctul în care problema este a dumneavoastră.

    1. Plata integrală a prețului de achiziție. Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor pentru clienții noștri până la plata integrală a prețului de achiziție, în conformitate cu contractul de achiziție respectiv.
    2. Rezervare pentru clienții de afaceri. Pentru clienții comerciali, ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata tuturor datoriilor pe care le aveți față de dumneavoastră. Clientul trebuie să manipuleze bunurile care fac obiectul rezervei de proprietate cu atenția cuvenită și să le asigure suficient, pe cheltuiala sa, pentru valoarea bunurilor noi în caz de deteriorare.

 

  1. RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

Această secțiune se referă la clienții noștri consumatori și la procedura de retragere din contract.

    1. Dreptul consumatorului de a se retrage din contractul de vânzare-cumpărare. Dreptul consumatorului de a se retrage din contractul de achiziție este reglementat de dispozițiile prevăzute în secțiunea 4 din prezentele CGV.
    2. Dreptul de a se retrage din contractul de cumpărare aparține doar consumatorilor. Clienții comerciali au dreptul de a se retrage din contractul de achiziție în conformitate cu legislația relevantă. Clienții comerciali nu au dreptul de a se retrage din contractul de achiziție fără a oferi niciun motiv în termen de 30 de zile, acest drept aparținând doar consumatorului. Cu condiția ca întreprinzătorul client să ne returneze bunurile și dacă nu există nicio reclamație de viciu în temeiul Codului civil, avem dreptul de a percepe costurile de depozitare pentru aceste bunuri în conformitate cu clauzele 9.7 și 9.8 din prezentele CCG și, de asemenea, vom invita întreprinzătorul client să preia aceste bunuri.
    3. În cazul în care clientul nu plătește prețul de achiziție. Avem dreptul de a ne retrage din contractul de vânzare-cumpărare, în special dacă nu plătiți prețul de achiziție în mod corespunzător și la timp sau dacă refuzați să acceptați bunurile.
    4. Procedura în cazul în care stocurile sunt epuizate. Avem dreptul de a ne retrage din contractul de achiziție din cauza epuizării stocului sau din cauza indisponibilității produselor comandate.
    5. Un cadou. În cazul în care un cadou este oferit clientului împreună cu bunurile, contractul de cadou dintre noi și client este încheiat cu condiția ca, dacă vă retrageți din contractul de cumpărare, contractul de cadou referitor la un astfel de cadou va înceta să mai fie valabil și sunteți obligat să ne returnați cadoul.

 

  1. DREPTURILE REZULTATE DIN EXECUTAREA DEFECTUOASĂ

Ne străduim să vă oferim cele mai bune servicii, dar nimeni nu este infailibil. Dacă ați primit bunuri defecte, vă rugăm să consultați această secțiune.

    1. Pornim de la Codul civil. Drepturile și obligațiile părților contractante în ceea ce privește drepturile care decurg din executarea defectuoasă sunt reglementate de dispozițiile legale relevante cu caracter general obligatoriu (în special secțiunile 1914-1925, 2099-2117 și 2161-2174 din Codul civil).
    2. Procedura privind plângerile. Alte drepturi și obligații ale părților în ceea ce privește răspunderea noastră pentru defectele bunurilor sunt prevăzute în Politica privind reclamațiile.

 

  1. PROTECȚIA DATELOR

Protecția datelor personale ale clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Regulile de gestionare a datelor cu caracter personal și regulile de trimitere a comunicărilor comerciale sunt reglementate în politica noastră de prelucrare a datelor cu caracter personal.

    1. Cookie-uri. Utilizăm așa-numitele cookie-uri, care pot fi stocate pe dispozitivul final (fie prin consimțământ, fie pentru a ne proteja interesele legitime). Vă puteți seta preferințele direct pe site-ul nostru, unde puteți găsi, de asemenea, informații despre utilizarea cookie-urilor.

 

  1. PUTERE MAI MARE

Ce se întâmplă dacă evenimente neprevăzute ne întrerup îndatoririle?

    1. Ce este o putere superioară. În sensul prezentelor CGC, forța majoră este considerată ca fiind orice impediment care apare independent de voința Outdoorlive și care împiedică Outdoorlive să își îndeplinească obligațiile, dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil ca Outdoorlive să fi evitat, depășit sau prevăzut un astfel de impediment sau consecințele acestuia. Efectele care exclud răspunderea sunt limitate doar pe durata cât durează obstacolul de care sunt legate efectele.

 

  1. PARTEA FINALĂ, INCLUSIV LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA
    1. Angajamentul de a respecta drepturile consumatorilor. În cazul în care dispozițiile prezentelor CGC intră în conflict cu dispozițiile legale privind protecția consumatorilor, prevalează legea și ne angajăm să o respectăm ca atare.
    2. Dispoziții nevalabile sau ineficiente ale CGV. În cazul în care o dispoziție din CGC este sau devine nulă sau ineficace, dispoziția nulă va fi înlocuită cu o dispoziție a cărei semnificație este cât mai apropiată de cea a dispoziției nevalabile. Nulitatea sau ineficacitatea unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.
    3. Element internațional. În cazul existenței unui element internațional, suntem de acord ca relația noastră juridică să fie guvernată de legislația Republicii Cehe, în special de Codul civil. Cu toate acestea, prin această alegere a legii în conformitate cu articolul 3 din Regulamentul (CE) nr. 593/2008 al Parlamentului European și al Consiliului din 17 iunie 2008 privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (denumit în continuare "Roma I"), consumatorul nu trebuie să fie privat de protecția oferită de dispozițiile legii țării în care își are reședința obișnuită, în conformitate cu articolul 6 alineatul (2) din Roma I.
    4. Excluderea Convenției de la Viena. Părțile convin să excludă în mod expres aplicarea Convenției Națiunilor Unite asupra contractelor de vânzare internațională de mărfuri (Convenția Națiunilor Unite asupra contractelor de vânzare internațională de mărfuri sau Convenția de la Viena), în conformitate cu articolul 6 din convenție.
    5. Litigii și jurisdicție. Părțile convin, de asemenea, că instanțele din Republica Cehă, desemnate la nivel local în funcție de sediul nostru social, vor avea întotdeauna competența de a soluționa orice litigiu care decurge din Contractul de achiziție, în cazul în care este prezent un element internațional. Limba contractuală va fi limba cehă. Acest lucru nu aduce atingere drepturilor consumatorilor în temeiul legislației speciale.
    6. Arhivarea contractului de achiziție. Contractul de achiziție, astfel cum a fost modificat prin TCG, este arhivat de noi în format electronic și nu este accesibil terților.
    7. Formular de retragere. Formularul de retragere face parte integrantă din prezentele CGC.
    8. În cazul în care negociem termeni diferiți ai contractului de cumpărare. Prevederile din CGV fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Dispozițiile care se abat de la CGV pot fi convenite în contractul de cumpărare. Dispozițiile divergente din contractul de cumpărare au prioritate față de dispozițiile din CGV.
    9. Necesitatea acceptării CVG pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Acceptarea acestor CGV este voluntară, dar, din păcate, fără acceptarea lor nu este posibilă crearea unui cont de client sau crearea unei comenzi.
    10. Valabilitatea CVG. Prezentele CGC sunt valabile începând cu data de 28.12.2023 și înlocuiesc termenii și condițiile anterioare.
Distribuie
newsletter-background

Outdoorlive este online

Urmați-ne

Urmăriți-ne pentru a afla tot ce este important din lumea celor mai bune mărci de outdoor.